wiiborn

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Emma Wiborn - 13 februari 2014 20:37

Hej allihopa!
Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte orkat, hehe.
Måste börja med att berätta om en av de roligaste sakerna denna veckan ^^
Vi har en kille i vår klass och en tjej i vår parallell klass som är ihop. De hånglar överallt i skolan och efter samlingen en dag stod de än en gång mot väggen och hånglade och då sa vår lärare den bästa kommentaren "skaffa ett rum!"
Jag tyckte att det var kul ^^

Nyss stod min bror i bara kalsonger och visade dom för familjen. De hade gått upp på vissa ställen och man såg lite av rumpan och då sa han "lite snyggt för man visar inte allt så man vet inte vad som finns där i. Hahaha han är rolig ibland :P

Hoppas ni har haft en trevlig vecka och jag tror inte jag kommer skriva på lovet, kanske, men annars får ni ha ett superbra lov!!

Presentation


Detta är mina vackra blogg, hehe. Hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 DÅLIG!!!!
 Helt okej antar jag
 Bra!
 Jättebra!
 Den är bäst!
 Jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards