wiiborn

Alla inlägg under december 2013

Av Emma Wiborn - 27 december 2013 19:09

Hej! :)
Jag längtar till på söndag för då ska jag till Jönköping, för Unite14!!! :D
Åh det ska bli så kul! 4 dagar med gemenskap, musik och Guds ord! Mysigt!
Efter det, den 3-6 januari så ska jag till London!!! :D med ett gäng ungdomar från Malmö Europaporten :)
Vi ska besöka bland annat Hillsong! Det kommer bli fett Nice! :)

Just nu tittar jag på Bewitched för jag såg en biografi om Nicole Kidman och då nämnde dom den filmen. Jag har sett den som liten men glömt namnet :)
Ha en riktigt mysig kväll och ett gott nytt år! ???

Av Emma Wiborn - 23 december 2013 18:10

John Christopher Depp II
Föddes den 9 juni 1963 (50 år) i Owensboro, Kentucky, USA.
Han är känd... Haha
Fattar inte varför unga tjejer blir helt tokiga i honom xD visst han är en riktigt bra skådis och jag älskar filmer med honom men jag svimmar inte när jag ser en plansch av honom :P

Heh
Tänkte bara berätta att jag sitter med min mobil, laddare och på min kudde inlåst på toaletten här hemma i protest. Mamma och jag bråkade sååå jag tänkte sitta här tills hon ber om ursäkt eller tills jag blir hungrig. Synd att jag inte snodde med ngn mat in här xD
Well have a good day cause tomorrow is christmas :D

Av Emma Wiborn - 22 december 2013 17:37

Min bror Mattias och min pappa Bernt har just spelat på en julkonsert och jag är stolt ^^ visst sångarna var helt okej men Mattias är bäst och pappa kommer därefter :P
God jul!??

Av Emma Wiborn - 21 december 2013 18:23

Japp, jag sitter och tittar på ratatouille med mamma och ska äta pizza när den svalnat (köpt på maxi ^^)

Ha det gött :*

Av Emma Wiborn - 21 december 2013 18:23

Japp, jag sitter och tittar på ratatouille med mamma och ska äta pizza när den svalnat (köpt på maxi ^^)

Ha det gött :*

[Bild]

Av Emma Wiborn - 20 december 2013 23:49

Hej tänkte bara säga såhär innan jag ska sova ;)
Skulle vara sååå kul om ni skrev någon kommentar om vad ni tycker om bloggen, bra som dåligt. Om den är dålig så skriva gärna vad som är dåligt :)
Om ni tycker om den så tycker jag att ni ska rekommendera den för era vänner ;) skulle bli superglad om jag fick fler läsare!

Berätta vad ni tycker om, vi kanske har något gemensamt :)
Kramisar??

Av Emma Wiborn - 20 december 2013 13:57

Hallå!
Idag var min sista dag i skolan för i år. Yippie!
Nu ska jag njuta av film (har redan tittat på Dark Shadows ?) och jag har även gått till återvinningsstationen med en kartong full av papper och kartong. Snart kommer gäster och när jag fikat lite så fortsätter jag med film. 19.00 ikväll ska jag vara i Malmö för ett möte om en resa till London i januari. Längtar!! :D
Jag har även haft otur och skadat fingret, tror det är stukat. Det är helt blått och svullet och har en bula där också, skumt :/

Hoppas ni får ett superbra jullov :)
God jul om vi inte ses innan??

Av Emma Wiborn - 17 december 2013 10:20

Tja! Sitter med mina tjejkompisar och snackar rökning... Ska man diskret hålla för munnen när man går förbi någon som röker eller hosta högt och menande? :P
Well jag brukar ta ett djupt andetag tills jag känner doften och då andas jag ut och håller sedan för munnen. Japp det finns massor av sätt. Har du ett eget tips så bara kommentera detta inlägget :)
Well nu ska jag tillbaka till att slappa eftersom det är vad vi gör denna veckan :P

Ha det bäst! Kram

Presentation


Detta är mina vackra blogg, hehe. Hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 DÅLIG!!!!
 Helt okej antar jag
 Bra!
 Jättebra!
 Den är bäst!
 Jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards