wiiborn

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Tja!

Av Emma Wiborn - 21 januari 2014 17:32

Idag har jag haft en 2 - 2,5 h lång föreläsning inför vårt prov imorn.... Borde plugga men jag kan bara inte :( istället fastnade jag vid en app som heter fruit juice sweet talk :P ganska kul ^^
Sitter om värmer mig vid brasan, det är ju så fruktansvärt kallt ute. Önskar att vintern kunde vara över... Varför kom snön så sent? Antingen ska den komma i december eller inte alls, tycker jag.

Hoppas ni njuter av kylan i alla fall ;)

Ha det gött! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Wiborn - 12 april 2014 17:02

Hej!   jag har inte varit inne på länge för jag har haft så fullt upp men jag tänkte skicka med er en låt om omtanke och värme. Du är INTE osynlig!  https://www.youtube.com/watch?v=ucA63CEuXpo   Puss och kram <3   ...

LAN

Av Emma Wiborn - 17 februari 2014 18:48


Wiiiee! Nu är lanet slut och vi håller på att plocka undan ^^ Sen i lördags har jag varit på lan tillsammans med en tjej till och ungefär 10 killar... Nice :P Jag spelade Sims, Team fortress och CS och vi hade lite turneringar. Jag vann en sten sax...

Av Emma Wiborn - 14 februari 2014 15:41


Glad alla hjärtans dag mina älskade läsare??????

Av Emma Wiborn - 13 februari 2014 20:37

Hej allihopa! Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte orkat, hehe. Måste börja med att berätta om en av de roligaste sakerna denna veckan ^^ Vi har en kille i vår klass och en tjej i vår parallell klass som är ihop. De hånglar ...

Av Emma Wiborn - 2 februari 2014 13:08

Hallå! :) Sorry om jag inte skrivit på ett tag men jag har inte haft tid :P Jag taggar OS-vecka nästa vecka med skolan :| eller not... Jag har ett skadat knä (egentligen två skadade knän men :/) så jag ska bara vara fanbärare men det är väl helt ok...

Presentation


Detta är mina vackra blogg, hehe. Hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 DÅLIG!!!!
 Helt okej antar jag
 Bra!
 Jättebra!
 Den är bäst!
 Jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards