wiiborn

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Emma Wiborn - 27 januari 2014 17:45

Hej allihopa! :)
Idag har varit en lång dag :/
Skola till 14 och sen stan med kompisar. Jag lämnade in min mobil på reparation och fick tillbaka den xD tydligen så var den vattenskadad... Jag tror det är efter att jag tappade den i toaletten på ett läger xD såå awkward ;) trodde den överlevde men tydligen inte ^^ min kompis sa idag att killen som lagade mobilen flirtade med mig bara för att han ville ha mitt telefonnummer ifall mobilen blev klar så ville han ha ett annat nummer som han kunde ringa och meddela. Heh.

Well det var min dag ^^
Skulle vara kul att veta vem som läser min blogg :) snälla kommentera vem ni är och gärna lite om er ;)
Om ni har en blogg så skicka gärna länken så jag kan kolla in den :D

Pussar och kramar :*

Presentation


Detta är mina vackra blogg, hehe. Hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 DÅLIG!!!!
 Helt okej antar jag
 Bra!
 Jättebra!
 Den är bäst!
 Jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards