wiiborn

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Emma Wiborn - 5 december 2013 21:36

Hej! Fick en kommentar nyss om att jag var för deprimerande... Sorry men mitt liv ser ut så.. Jag kan inte hjälpa det och jag försöker att vara glad och skratta mycket. Min första kommentar verkade ju vara glad.... Jag ska försöka vara gladare :)

Kramar (/?-?)/

Mmm

Av Emma Wiborn - 5 december 2013 21:32

Fick en överraskning av mamma idag :D en massage :D det var såå härligt trots ovädret som störde så kunde jag verkligen slappna av ^^

Av Emma Wiborn - 5 december 2013 15:43

Såhär såg min dag ut idag:
Innebandyturnering med skolan...
Katastrofalt! Jag är inte dålig förlorare (förlorade mot åttorna i finalen) utan jag hade bara så sjuuuuukt ont i mina knän. Kändes som om dom skulle knäckas :(

Nu är jag hemma och tittar ut med hals ont efter att ha skrikit och ser hur vinden kraftigt blåser i träden och man hör hur regnet slår mot rutorna. Vi skulle haft gäster ikväll men tack vare blåsten så blev det inställt... Mer soppa till mig :P
Hehe
Det är såå skönt att sitta i mjukisbyxor och huddtröja i soffan och blogga och mysa ^_^

Ha det gött i kylan och blåsten mina kära läsare :*
Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är mina vackra blogg, hehe. Hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 DÅLIG!!!!
 Helt okej antar jag
 Bra!
 Jättebra!
 Den är bäst!
 Jag vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards